2nESO- SORTIDA A QUERALBS I NÚRIA

Primer de tot vam agafar l’autobús a les 9:10 h del matí direcció a Queralbs. Un cop allà, vam esmorzar, i ens vam situar a l’ajuntament del poble per  organitzar-nos en grups per començar la gimcana que ens va servir per visitar els llocs més emblemàtics del llibre Com un Miratge que vam estar llegint a la classe. Vam visitar llocs com el dipòsit, l’antic Torreneules, la Font del Coronel…

Una vegada acabada l’activitat, vam tornar a la sala de l’ajuntament per fer un qüestionari relacionat amb el llibre, la informació l’havíem d’extreure dels codis QR. Un cop vam dinar vam agafar el cremallera fins a Núria.

Tot carregats, el telecabina ens va deixar a l’alberg on vam repartir les habitacions. Amb el temps lliure que teniem fins l’hora de sopar, vam fer algunes activitats a l’exterior. Tot seguit vam anar a sopar i vam fer el joc de nit.

El dia següent, ens vam despertar cansats, vam esmorzar, i vam fer una petita excursió cap al Mirador de Núria, amb el temps que ens va sobrar abans d’anar a dinar, vam poder visitar l’església de Núria, jugar pels prats que hi havia, visitar la botiga…Havent dinat ens vam preparar per marxar, vam tornar a agafar el cremallera direcció a Queralbs on ens esperava l’autocar per tornar a Olot.

Ens ho hem passat molt bé!